FC2ブログ

記事一覧

チェルノブイリなどを訪れるジョーブログの動画の紹介 アウシュヴィッツを訪れている動画の紹介も


2020年1月16日更新分

ジョーブログのチャンネルを久しぶりにみてみたら、旅に出ているようで、興味深い面白い動画が増えている感じでした。
チェルノブイリの現状などの動画があったので紹介します。

ジョーブログ【CRAZY CHALLENGER】 - YouTube
https://www.youtube.com/user/joevlog7/videos


チェルノブイリ原発の爆発した4号炉に行ってみた - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=41-MS5ARkBM




人類史上最悪の原発事故!チェルノブイリの立ち入り禁止区域に行ってみた。 - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=DMXGc-cv8GM




この動画で言われている「隠れユダヤ人=アシュケナージユダヤ人=    
白色偽ユダヤ人≒ハザール人≒DNAがハプログループR1のアーリア人の中の極一部

強制労働所、強制収容所に入れられていたのは本物のユダヤ人のスファラディ・ユダヤ人でしょう。
スファラディユダヤ人は黄色人種で本物のユダヤ人でDNAはハプログループD、E、I、Jです。
2007.01.20 ワールドフォーラム1月例会「アドルフ・ヒットラーはイスラエル建国の父」リチャード・コシミズ - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=2R7KfcdJHN0




150万人が殺されたアウシュビッツ強制収容所の現場に行ってみた - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=nPCAiVf-IIY




首吊り台・ガス室・焼却炉 アウシュビッツ・ビルケナウ強制収容所 / Auschwitz Birkenau ワールドカップ2018に向けての挑戦!!【102】 - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=6WND2AceiDw




上記の動画にも重要な情報がありました。
音楽を弾いて歓迎ムードを演出していたようです。

火星移住計画が実際はFEMA強制収容所移送計画なのではないかということにも以前気付きました。

Walking DeadのTERMINUSというものを思い出しました。 Terminusは終着駅と訳されているようです。
ウォーキングデッドWalking DeadのTERMINUS(終着駅)は罠だった アウシュヴィッツに似た罠1 火星はガセでFEMA
ウォーキングデッドWalking DeadのTERMINUS(終着駅)は罠だった アウシュヴィッツに似た罠2 火星はガセでFEMA
ウォーキングデッドWalking DeadのTERMINUS(終着駅)は罠だった アウシュヴィッツに似た罠3 火星はガセでFEMA
ウォーキングデッドWalking DeadのTERMINUS(終着駅)は罠だった アウシュヴィッツに似た罠4 火星はガセでFEMA
ウォーキングデッドWalking DeadのTERMINUS(終着駅)は罠だった アウシュヴィッツに似た罠5 火星はガセでFEMA
ウォーキングデッドWalking DeadのTERMINUS(終着駅)は罠だった アウシュヴィッツに似た罠  No Sanctuary 火星はガセでFEMA

NO SANCTUARY

ここから下の記事は以前書いていた記事からの引用+αです。
下記の再生リストには上で紹介したリチャードコシミズさんの動画が最初に再生されるようにしていたのですが
その再生数が多かった方の動画はチャンネルごと消されたようです。


2007.1.20リチャード・コシミズ(ワールドフォーラム07年1月例会)
【03】2007 01  リチャード・コシミズWF1月例会「ヒットラーはユダヤ人だった。」「ヒットラーは南米に逃れて最近まで生きていた!  から始まる再生リストです。


転載動画のようですが予備として
https://www.youtube.com/watch?v=9lU7cto6Ksg

ヒトラーは偽ドイツ人 隠れ偽ユダヤ人 ロスチャイルドhitler was fake german hidden fake jews adolf-hitler-was-a-rothschild-this-is-the-same-familythat

ヒトラーとウォルトディズニーの耳が一致 同一人物
ヒトラーとウォルトディズニーの耳が一致 同一人物

動画の信憑性を裏付ける画像も見つけたので貼っておきます。

左のほうがオリジナルのようです。
「ゴミを燃やす焼却炉紹介」のような写真が切り貼りによりホロコーストの被害者を火葬する焼却炉の写真に改変された可能性があります。
確かに人の影になっている砲台の細部が映っている方がオリジナルの可能性は高いです。
「おじいさん、元気ですか」みたいな写真がものすごいサイコパスな画像に切り貼りなのか改変させられていたのかも知れません。

I also found an image supporting the authenticity of the video so I put it on.

The left one seems to be original.

A photograph like 'Introduction of incinerator that burns garbage' may have been altered into a picture of incinerator which cremes the victim of the Holocaust by cut and paste.

The possibility of the original is higher if there is a detail of the battery which is certainly a shadow of a person.

It may be that the picture like "Excuse me, how are you?" was cut or pasted into a tremendous psychopathic image or was altered.

1613859_742979229087595_6411537912826217731_n.jpg


10006923_10200927943320191_7717034029658145446_n.jpg

1436076005987.jpg

左上の写真は「そっちのアヒルも元気そうだね」みたいな写真の後ろに首吊りの人の写真が切り貼りされたのか
これもまたものすごいサイコパスな写真に改変されていた可能性大です。

左上から二番目の写真は立っている人はいなかったのに写真を切り貼りした可能性です。
立っている人の写真は片側が半ズボンでフリーメイソンサインをおそらく表しています。

The photo on the upper left was cut and pasted of the hanging people 's photos behind a picture like "Does your duck look good?"
It is also a possibility that this was also changed to a tremendous psychopathic photograph.

The second picture from the top left is the possibility of cutting and pasting photos even though no one was standing.
Pictures of standing people are probably half pants on one side and probably represent Freemason Sign.

1468174723266.jpg




ここから下は文字化と翻訳です。
「Sublimetext3」というソフトを使っていみましたがメモ帳ソフトのの高機能版のような感じで結構使いやすいです。
使い始めは日本語化しないといけなかったり面倒ですが、使い慣れると便利そうです。


ヒトラーは偽ユダヤ人だった。
日本語は主語が省略されることが多いので、翻訳しやすいように主語を付け足したり意訳する。
長い文は短く切る場合があります。
明らかに偽ユダヤの方とわかるユダヤには偽を付ける。
00:00
リチャードコシミズと申します。ペンネームです。
00:04。
実社会でも使われます。
00:06。
この写真。
00:10。
ヒトラーに似てませんか?。
00:16。
ヒトラーが戦後南米に逃れて、1980年代まで生きていたという説があります。
00:22。
その写真です。とは言ってもここにいる方が誰も信用しないと思います。
00:28。
ただ20分後にそれがどのくらい変わってるでしょうか。
00:38。
ナチスにはスポンサーがいました。
00:42。
これはネットとかに色んな情報がありますので誰でも調べることができます。
00:48。
ナチスのスポンサーは全部偽ユダヤ財閥でした。
00:51。
なんて言われてもしょうがないんです。真実なんです。
00:55。
ロックフェラー、ブッシュ、デュポン、ハリマン、ウォーバーグ。
00:58。
これらがナチスのスポンサーでした。 ちょっと待ってよと、今お前は偽ユダヤと言ったな。
01:03。
ロックフェラーとブッシュは偽ユダヤじゃないじゃないかとおっしゃる方がいるかも知れません。
01:08。
両方とも隠れ偽ユダヤ人です。
01:10。
それについては私が既に別の分析をしてますんで、本には書いていますんで必要ならば読んでください。
01:17。
じゃあ何故、偽ユダヤ財閥がナチスのスポンサーをやったのか。
01:23。
おかしいですよね。そこのところが、わからないですよね。
01:26。
そこのところが分かれば歴史というものがが全然違って見えてきます。
01:43。
この上の写真ヒトラーの行進の写真です。
01:47。
何の変哲もない写真なんですが非常に意味のある写真です。
01:52。
この写真のポイントというのは、どこがポイントかというと誰が撮ったかです。
01:54。
この写真を撮った人はこの人です。デイビッドロックフェラーです。
02:03。
デイビッド・ロックフェラーが若かりし頃、ベルリンに行ってヒトラーの勇姿を撮影しているんです。
02:10。
勇ましい姿を撮影している。
02:17。
実はナチスの高官には偽ユダヤ人疑惑のある人間がたくさんいました。
02:23。
副総統のウォルマンもアイヒマンも実はおそらく偽ユダヤ人です。
02:25。
他にもたくさんいます。ローゼンベルグとか。
02:29。
ナチスというのはシオニストだったんです。つまりドイツ人を偽装した隠れ偽ユダヤ人だったんです。
02:32。
こんな事を言うのは世界で私と木村先生が初めてだと思うんですけどこれが事実です。
02:35。
なぜナチスはシオニストを作ったのか。
02:37。
4つの目的がありました。
02:40。
ヨーロッパにいたユダヤ人を迫害することで追い出して偽偽イスラエルに行かせた、移民させた。
結果として偽イスラエルという国が建国できた。偽イスラエルに行かせた。
02:44。
偽偽イスラエルを建国しようとしたのはロスチャイルドです。
偽偽イスラエルの建国を助けたのがヒトラーの仕事。つまりヒトラーは偽偽イスラエル建国の父です。
02:47。
02:54。
もう一つホロコーストの虐殺の被害者を演じることによって世界中から道場と援助を手に入れました。
これが戦後の偽イスラエルの生存のために使われたのです。
02:56。
ものすごい莫大な金がアメリカなどから送られています。
もう一つシオニストにとって最大の敵は何だったかというとシオニズムに協力しないユダヤ人です。
反シオニズムユダヤ人が最大の敵だった。
したがってナチスの収容所に入れたのは反シオニズムユダヤ人がほとんどだったという話があります。
そして自らがユダヤ人であることをよく知らない人達。
そういう人も何故か選択的に選ばれて送られています。
つまりシオニストとしては、ユダヤ人に民族としてのアイデンティティを取り戻してほしかった。
自覚を取り戻してほしかった。
ドイツ人とポーランド人と同化してしまってユダヤ民族がなくなってしまうことを恐れた。
そして最後にもう一つ隠れアシュケナージユダヤ人が悪役のドイツ人を偽装して演じる。
自分のコメント
本物のユダヤ人と偽のユダヤ人が区別されていませんが、おそらく殺られたのは本物のユダヤ人でしょう。
04:47。
それによって結果としてドイツの評価は落とされ、国家は分断され戦後60年間を過ごしてきた。
04:55。
どうやらの偽ユダヤの権力のある人たちはドイツ人が嫌いだったみたいです。
05:02。
ドイツ人に汚名を着せるために隠れ偽ユダヤ人であるナチスとヒトラーが悪役を演じたということです。
05:16。
しかしそういうとじゃあ、隠れ偽ユダヤ人組織であるナチスがなんでユダヤ人を600万人も虐殺したのか。
05:22。
話がおかしいじゃないか。
05:25。
まさか同じ同胞600万人も殺すわけがないじゃないかと誰でも思うでしょ。
05:29。
それで私も調べました、で、600万人の半分以上がアウシュビッツで殺されたことになっています。
ガス室で死んだことになっている。
私も精密な調査をしました。
その結果を発表します。
アウシュビッツのガス室で死んだユダヤ人の数は0人です。
ガス室は戦後ユダヤ国家であるソ連が捏造したものです。
したがってガス室で死んだ囚人は一人もいませんでした。
ニューヨークのユダヤ人協会が出している人口統計があるんです。
戦前は1900万人であった。1950年には1850万人でした。
600万人減ってません。
それは移動による損耗、ということはありえますけれども、600万人という数字はどこからも出てきません。
アウシュビッツで死んだユダヤ人の数は3万人です。
死因は発疹チフスです。
ナチスドイツは病気が蔓延してユダヤ人が死ぬのを防ぐために一生懸命、殺虫剤のチクロンBを撒きました。
なかなか病気の蔓延を抑えることができずに3万人死んでしまいました。
戦後、この殺虫剤のチクロンBが、ユダヤ人虐殺に使われたガスだという話にすり替えられています。
これはアンネがアメリカのペンパルに送った手紙の筆跡です。
これはアンネの日記の筆跡です。
全く似ても似つきません。
アンネの日記を書いたのは、偽ユダヤ人作家であってアンネではありませんでした。
それでは大ボスのヒトラーというのは一体誰なのか。
隠れ偽ユダヤのボスなんだから、なんか偽ユダヤと関わりがあるんじゃないかと思いますよね。
いろいろ調べてみると色々面白いことが分かります。
この人はヒトラーのお父さんアロイス・シックグルーバー、問題はこの人のお父さんは誰か
つまりヒトラーのお父さんは誰なのか。
この人のお母さんのアンナ・マリアシック・グルーバーという女性は、実はウィーンのロスチャイルド家に奉公していました。
この当時、ロスチャイルド男爵はちょっと家庭不和があって、邸宅にお一人で住まわれていました。
その周りに執事とか召使いとかは色々いたわけです。
当時ちょっとあまり女癖がよろしくなくて若い女性に手を出したりして警察沙汰になったりということを
ロスチャイルド男爵は起こしていました。
そんな状況の中で奉公に出ていたアンナ・マリアシック・グルーバーは妊娠しました。
そして実家に帰ってすぐにアロイスを生んでいます。
その子供がヒトラーなんです。
基本的にはこう考えています。
ヒトラーはロスチャイルド男爵の孫である。
それが故にナチスのボスという地位に登れた。
これは確証がありません。ただ色んな状況証拠を考えるとそれが一番全てを説明するということです。
この人はちょっといたずらしちゃった人ですね。
男爵です。この5人兄弟の2番目です。
もしこの偽ユダヤ人の大金持ちがヒトラーの祖父だったらば、
ナチスという隠れ偽ユダヤ組織を使って偽イスラエルを建国するということを思いついた考えたと考えると全て理解できるわけです。
ナチスは隠れ偽ユダヤ人の集まりです。
ここに胸にユダヤのダビデの星のマークを付けている人が4人います。
チャーチル、ルーズベルト、スターリン、ヒトラー
今ヒトラーの話をしました。次はチャーチルです。
チャーチルのお母さん、偽ユダヤ人です。おじいさん偽ユダヤ人です。
この人はニューヨーク・タイムズのオーナーでした。
チャーチルは偽ユダヤ人だったんです。これは歴史に書いてあるんです。
でも誰も学校で教えてくれないから知らないだけです。
ルーズベルトこの当時のアメリカの大統領です。
この人の本当の名前はローゼンベルトです。
ここにルーズベルト家の家系図があります。
一番右下がフランクリン・ルーズベルトこの人ですね。
この人がセオドア・ルーズベルト。二人とも同じ家計の人間だったんです。
そして初代は17世紀にアメリカに入民してきたオランダのユダヤ人のフライス ローゼンベルトこれが初代なんです。
ルーズベルトも偽ユダヤの名家の出身なんです。
ルーズベルトというのはあまりにユダヤ系の名前だと分かってしまうからローゼンベルトからちょっと変えたんです。
これが初代のローゼンベルトさんですね。
スターリン スターリンというのはあとから付けた名前であって。
自分のコメント 片手を懐に入れるフリーメイソンマークのスターリン
本当の名前はグルジア語のジュカシリ。ユダヤの息子という名前です。
3回結婚しましたが、3回とも偽ユダヤ人が奥さんでした。
副官は   ヴィッチといって当然、偽ユダヤのハザール王国の血を引く王家の人間です。
そもそもソ連という国は元々マルクスもエンゲルスもレーニンもトロツキーも全部偽ユダヤ人なんです。
自分のコメント 片手を懐に入れるフリーメイソンマークのマルクス。マルクス本人はマルクス主義ではないと手紙に書いていたと分かっています。
プロパガンダのために広げられたのがマルクス主義だったというわけです。
ユダヤ人がロシアという国をほんの3%でもって寡頭独占して支配するための道具が共産主義だったんです。
モスクワにレーニンとトロツキーと送り込んだのはロスチャイルドとロックフェラーだったんです。
その裏にはイギリスの支配者層か。
したがって、そのユダヤが捏造した共産主義の国家であるソ連の後を継ぐのは
偽ユダヤ人であって当然なんです。
ですからこの人(スターリン)がユダヤ人であることは基本的には間違いないです。
そうじゃなかったら権力を握れるわけがない。
じゃあ、なんで彼が選ばれたのか。
この人の父親がフランスのパリのロートシルト男爵であろうと言われています。
ようするに米英ソ独、全て隠れ偽ユダヤ人であったということになってしまいます。
第二次大戦というのはユダヤ権力同士のうちわの戦争ごっこだったと。
そして全て隠れ偽ユダヤ人がコントロールして適当に遊んでいたということです。
そしてヒトラーは偽偽イスラエル建国の父である、これが知られたらまずいからヨーロッパではホロコーストを否定すると警察が来るといったことで
本当にシオニストが隠しておきたいのはこのことです。
ヒトラーの正体です。ナチスの正体です。
ホロコーストは全然なかったのかというと、それは実はあったんです。
ただしそ、れはユダヤ人のホロコーストではなく偽ユダヤ人によるホロコーストです。
米英空軍によるドレスデンの空爆というものがありました。
戦争が終わる2ヶ月前、もう独が負ける事ははっきりわかっていました。
こんなことをする必要はなかった。でもやった。37万人が殺されました。
それをやったのがチャーチル、アイゼンハワーとルーズベルトです。
3人共隠れ偽ユダヤ人です。
ドイツ人を随分憎んでいたようです。理由はよくわからないけど。
それからアイゼンハワーは投降して来たドイツ軍の捕虜300万人、400万人を野外の収容所に押し込んで餓死させました。
その数170万人。これ本当にあったことなんです。
アイゼンハワーは偽ユダヤ人です。
ということはホロコーストというのは、偽ユダヤ人がドイツ人に対して行ったことがホロコーストだったんです。ほんとうの意味では。
され、これはUボートの写真です。
1945年の7月10日から8月にかけてアルゼンチンのマルゲン クラータという港ににUボートが5隻到着しています。
その船にはたくさんのナチの高官が乗っていました。
この潜水艦がマルゲン に着くまでに、実はアメリカの艦船とアルゼンチンの艦船を砲撃しています。
魚雷で400人が殺されました。
それは全然歴史に残っていない。隠されています。
なぜ隠す必要があるのか。
ヒトラーが偽イスラエル建国の父であってシオニストの英雄だからです。
これがヒトラーがアルゼンチンで隠れ住んでいた山荘です。
これはヒトラーが泊まったことのある現地の最高級のホテルです。
ヒトラーと一緒にアルゼンチンに逃げていた人達、イタリアの共産支持者を弾圧したので有名な
プリークという人。
この人は実はアルゼンチンで捕まりました。
それから副総統のウォルマンもアルゼンチンにいたと言われています。
それからアイヒマンもアルゼンチンで逮捕されました。
みんなナチスの高官はアルゼンチンにいたんです。戦後。
じゃあなんでヒトラーだけいないと言えるのか、いたんですヒトラーは。
で、それはシオニストも偽イスラエルもみんな知っていたけども仲間だから捕まえるわけがない。
先程の写真に戻ります。若い時の写真と今多分90歳ぐらいの写真を見比べると
よく見比べると非常によく似てるんです。
目とか耳とか口元とか鼻とかよく似てるんです。
シオニストの英雄のヒトラーはユダヤ人の手で守られて南米に逃れアルゼンチンで1980年代まで暮らしていたと思っています。
さて、その隠れ偽ユダヤ人が世界を支配するという構造は実は全く同じなんです。今も変わっていないんです。
今、世界を支配している人達、大ブッシュ、クリントン、ロックフェラー、小ブッシュ、ジョン・ケリー、
トミー・ブレアーといった人達。
322ホモスカルアンドボーンズ、 ホモブッシュ、ホモジョン・ケリーと分かっています。
別のリチャード・コシミズさんの動画でヒトラーがホモという動画もありました。
こういった人達ほとんど全員が隠れ偽ユダヤ人です。
嘆きの壁でユダヤ教の礼拝を見せているのは小ブッシュですね。
小ブッシュは実は、17世紀にチェコのプラハから移民してきた偽ユダヤ人の子孫です。
クリントンはデービッド・ロックフェラーのお兄さんであるウィンスロックロックフェラーの隠し子です。
みんな偽ユダヤだったんです。
そして彼らがでっち上げた新たな第二次大戦、911です。
9.11は彼らが60年前にやった捏造した第太平洋戦争、第二次大戦と同じなんです。
彼らが作った戦争なんです。
その目的は、他の講演会でも深くお話しているんですが。
①ドルの防衛
②アフガンの麻薬利権の奪取
③イラクの石油の強奪
④金融犯罪の隠蔽
⑤大偽イスラエルの建設
こういったことを目的としたヤラセなんです。
本物のユダヤ人の虐殺
本物のユダヤ人の歴史的遺跡の破壊 なども目的の中に入っていたでしょう。
スファラディユダヤ人の国が侵略されています。
博物館が襲われて破壊されていました。
これは偽ユダヤ権力が作った戦争なんです。
つまりどういうことか、ヒトラーの役割を今ではビンラディンがやっているわけです。
じゃあビン・ラディンは何者か偽ユダヤ人です。イエメンのユダヤ人です。
ヒトラービンラディンの役割をしている人がいます。
金正恩黒電話の父です。
みんなグルなんです。こいつも偽ユダヤ権力の手先でしかないんです。
片手に懐を入れるフリーメイソンサインの金正恩黒電話。
実は日本も同じ構造です。
日本も隠れ偽ユダヤ人によって支配されていますが、形が違います。
日本には隠れユダヤ人いません。そうすると隠れユダヤ人の代わりに反日的なマイノリティというのをノミネートするわけです。
そして隠れ偽ユダヤ人の代わりに社会のあちこちに配置して社会全体を支配するんです。
日本を支配しているのは朝鮮半島系の人達です。
その朝鮮半島系の人達のネットワークを後ろからユダヤ権力がコントロールしている。
もっと簡単に言うと偽ユダヤ大王様がいます。(デビッドロックフェラー 既に死亡)
彼が文鮮明が支配する自民党、ソン・テチャク(池田大作)が支配する公明党をコントロールしています。
それだけではありません。
追記コメント
文鮮明は統一教会という朝鮮宗教の教祖です。
統一教会と自民党は共謀しています。
自民党の裏にはCIAが存在しています。
池田大作(ソン・テチャク)
朝鮮宗教の創価学会の教祖が池田大作です。
池田大作の本名はソン・テチャクと言われています。
彼は朝鮮人であると言われています。
彼の姿が長い間見られていないので既に死んでいるのではないかと言われています。
創価学会や統一教会はCIAと組んでいて、麻薬のマネーロンダリングなどもCIAと同様に行っているのではないかと言われています。
だから宗教に対して税制で優遇されているに違いないです。
偽ユダヤ人のハザール人が国会などにいたら日本が偽ユダヤ人に乗っ取られていることがすぐに判明します。
そこで偽ユダヤ人は日本人に姿が似ている穢多村出身の朝鮮人達をパペットとして国会に置いているというわけです。  」
実際には自民党にしろ民主党にしろ社民党にしろ実は幹部の皆さんには、ほとんどみなさん
朝鮮半島系の疑惑があります。
恐ろしいことに日本の政治は姿の見えない朝鮮半島系の人達に支配されています。
それが現実です。
そして彼らは、偽ユダヤ権力は、これから日本何をしようとしているんだ。
極東有事、オウム事件の本番、朝鮮戦争、第二次朝鮮戦争、その後は冷戦
オウム真理教のサリン事件が起こされました。
オウム真理教の裏には創価学会や統一教会がいたのではないかと言われています
同時に極東有事に乗じた邪魔者の抹殺、ここまでやろうとしています。
つまり彼らはここまでやろうとしています。
つまり第三次世界大戦まで繋がる道がどんどん進められています。
そのために選ばれたのが安倍晋三です。
日本の支配者はこの人だったんです。安倍晋三でも小泉でもなかったんです。
デービッド・ロックフェラーこそが日本の支配者だったんです。
自分の追加コメント
その裏にイギリスの偽王室が黒幕として計画を練っている可能性が大。
デービッド・ロックフェラーが望んだから
郵政民営化
小泉が靖国神社参拝
原油の値段が上がり
ホワイトカラー・エグゼンプションが行われ
三角買収が推進され
共謀罪が通ろうとしているんです。
全て偽ユダヤ権力の利益のためです。
とはいっても、そう簡単には説明できないし、それぞれについて10分時間が必要なんで
今日は残念ながらお話できません。
歴史を学ぶと現在が見えてきますそして未来も見えてきます。
では何が見えてきたか。
先程から世界革命という言葉が出ています。
世界革命
トロツキー世界革命論→アメリカのネオコンによって受け継がれている
金日成革命→北朝鮮の高官
文鮮明(朝鮮宗教統一教会裏にはCIA)→地上天国
NWO→ロックフェラー、ブッシュ
追記
世界連邦運動
ワンワールド
実はこれ同じことを言っているんです。
これは何を意味するかというと偽ユダヤ人による世界の独占統治です。
寡占、寡頭独裁です。
この先に何があるか、第三次世界大戦です。
世界中の人口が10億人に減らされます。
日本人は6000万人だそうです。中国人は5億人だそうです。
そういったシナリオが既に書かれています。そのように今書かれています。
安倍晋三はこの戦争を起こすために選ばれた傀儡です。
偽ユダヤの手下の犬のへこへこ嘘つき安倍晋三です。
日本は中国と戦争をやらされます。
これ以上の話はここでは無理なんで、また次回、機会があったら私の公演を聞いてください。
これは2007年の動画です。
日中戦争などのシナリオは変更された可能性もあります。



Hitler and Natis were hidden fake jews.
Because Japanese subjects are often omitted, translate and translate subjects so that they are easy to translate.
Long sentences may cut short.
It is fake to "Judea" which apparently is fake Jews.
00: 00
My namennberutoe is Richard Koshimizu. It is a pen name.
00: 04.
It is also used in real society.
00: 06.
This photo.
00: 10.
Do not you look like Hitler?
00: 16.
There is a theory that Hitler escaped to South America after the war and was living until the 1980s.
00: 22.
That is the picture. However, I do not believe anyone who is here will not trust.
00: 28.
How much has it changed in just 20 minutes?
00: 38.
The Nazis had a sponsor.
00: 42.
Since there are various information such as the net this can be examined by anyone.
00: 48.
Nazis's sponsors were all fake Jewish conglomerates.
00: 51.
It can not be helped even if it is told. It is the truth.
00: 55.
Rockefeller, Bush, DuPont, Harriman, Warburg.
00: 58.
These were Nazi sponsors. Just a moment, now you said fake Judea.
01: 03.
There may be people saying that Rockefeller and Bush are not fake Jews.
01: 08.
Both are hidden false Jews.
01: 10.
As for that, I am doing another analysis already, so I am writing in the book, so please read it if necessary.
01: 17.
Then why did the false Jewish conglomerate have sponsored the Nazis?
01: 23.
It is wierd, is not it? I do not understand the place there.
01: 26.
History is completely different when we know the place.
01: 43.
Above is a picture of Hitler 's march.
01: 47.
It is a very meaningful photograph though it is any indifferent picture.
01: 52.
The point of this photograph is where the point is, who took it.
01: 54.
This person is the one who took this picture. It is David Rockefeller.
02: 03.
When I was young, David Rockefeller went to Berlin and was shooting Hitler's brave appearance.
02: 10.
I am shooting a brave figure.
02: 17.
In fact, many Nazi senior officials had many alleged false Jewish people.
02: 23.
Vice President Walman and Eichmann are actually fake Jews in fact.
02: 25.
There are many others. Like Rosenberg.
02: 29.
Nazis was a Zionist. In other words, it was a hidden fake Jew who disguised the Germans.
02: 32.
I think that I and Mr. Kimura are the first in the world to say such a thing, but this is the fact.
02: 35.
Why did Nazis make Zionist?
02: 37.
There were four objectives.
02: 40.
I persecuted the Jews who were in Europe and let them go to fake Israel to immigrate.
As a result, a country named fake Israel was established. I let him go to fake Israel.
02: 44.
It is Rothschild who tried to build fake Israel.
Hitler's job helped fake Israel's founding.
So Hitler is the father of fake Israeli founding.
02: 47.
I got another dojo and aid from all over the world by playing another victim of the massacre of the Holocaust.
This was used for the survival of fake Israel after the war.
02: 56.
A tremendous enormous amount of money is sent from the United States and others.
What is the biggest enemy for Zionist is a Jew who does not cooperate with Zionism.
Anti Zionism The Jew was the greatest enemy.
Therefore there is a story that anti-Zionism Jews were mostly in Nazi camps.
And those who do not know that they are Jews.
My opinion Perhaps they are true jews
Such people are also chosen selectively for some reason sent.
In other words, as a Zionist I wanted the Jews to regain their identity as an ethnic group.
I wanted you to regain consciousness.
I was afraid that Jewish people would be gone if they were assimilated with Germans and Poles.
And finally another hidden Ashkenazi Jew will perform by camouflaging the villain German.
My comment
There is no distinction between genuine Jews and fake Jews, but perhaps they are real Jews who were killed.
04: 47.
As a result, Germany's assessment has been dropped, the state has been divided and spent 60 years after the war.
04: 55.
Apparently some people with fake Jewish powers seemed to dislike Germans.
05: 02.
It is that Nazis and Hitler who played hidden false Jews played a villain to stigmade Germans.
05: 16.
But so to speak, why did the Nazis, a hidden false Jewish organization slaughter six million Jews?
05: 22.
The story is strange.
05: 25.
Everyone thinks that it is impossible to kill 6 million people in the same brethren.
05: 29.
So I also looked in, so more than half of the six million people are supposed to be killed in Auschwitz.
It is supposed to have died in the gas chamber.
I also did a precise investigation.
I will announce the result.
The number of Jews who died in the gas chamber of Auschwitz is 0 people.
The gas chambers were fabricated by the Soviet Union, the Jewish state after the war.
Therefore, no one prisoner died in the gas chamber.
There is a population statistics issued by the Jewish Association of New York.
There were 19 million people before the war.
In 1950 it was 18.5 million people.
It has not decreased by 6 million people.
Although it can be said that it is wear and tear by movement, the figure of 6 million people does not come out from anywhere.
The number of Jews who died in Auschwitz is 30 thousand.
The cause of death is typhoid fever.
Nazi Germany sprinkled pesticide Zyklon B as hard as possible to prevent Jews from dying as the disease spread.
It was hard to suppress the spread of disease and 30,000 people died.
After the war, this insecticide, Zyklon B, has been replaced by the story that it is the gas used for the massacres of the Jews.
This is a handwriting of the letter Anne sent to American pen pal.
This is the handwriting of Anne's diary.
It does not resemble alike at all.
It was a fake Jewish writer who wrote Anne 's diary, not Anne.
My opinion
Fake dialy of Annne was written by ballpoint pen.
Ballpoint pen invented after the war.
Then who is the Hitler of the big boss?
Because it is a hidden fake Jewish boss, you think that there is something related to fake Jews.
If you look into various things, you will find many interesting things.
This person is Hitler's father Alois Schicklgruber, the problem is who is this father's father
In other words, who is Hitler's father?
The woman, Mrs.Maria Anna Schicklgruber, this mother, was actually serving to the Rothschild family in Vienna.
At that time, Baron Rothschild had a bit of family discontent and was living alone in the mansion.
There were various butler's and servants like that.
At that time a little women's habit was not good and I handed out to a young woman and it became a police situation
The Rothschild Baron was waking.
Under such circumstances Maria Anna Schicklgruber, who had been in service, got pregnant.
And as soon as I got back to her parents' house, She got Alois.
That child is Hitler.
Basically, I think like this.
Hitler is the grandson of Baron Rothschild.
So,that made it possible to climb the status of Nazi's boss.
There is no confirmation.
Just thinking about various circumstantial evidences means that it explains all the most.
This person is a little mischievous person.
It is a baron. It is the second of these five brothers.
If this fake Jewish rich man were Hitler's grandfather,
You can understand everything if you think that they came up with the idea of establishing fake Israel by using Nazis.
Nazis is a hidden false Jewish gathering.
There are 4 people who have marked the stars of fake Judea's David here in their chest.
Churchill, Roosevelt, Stalin, Hitler
I talked about Hitler now. Next is Churchill.
Churchill's mother, fake Jewish.
He is a fake Jewish grandfather.
This person was the owner of the New York Times.
Churchill was a fake Jew.
This is written in history.
But no one knows because it does not teach at school.
Roosevelt It is President of the United States of this time.
This person's real name is Rosenbert.
Here is the family tree of the Roosevelt family.
Franklin Roosevelt The bottom right is this person.
This person is Theodore Roosevelt.
Both of us were human beings of the same household.
And the first generation is the Dutch Jewish milling Rosenvelt that has been in the United States in the 17th century.
This is the first generation.
Roosevelt is also from the fake Jewish family name.
He changed name a bit from Rosenberg because it knows that Roosevelt is too Jewish name.
This is the first Rosenberg.
Stalin is the name He added name after.
Stalin of Freemasonry Mark putting his own comment into one's hand
The real name is the Georgian language.
It is the name of Judea's son.
He got married 3 times, but the false Jew was a wife 3 times.
The adjutant is a man of the royal family who draws blood of the Hazzar Kingdom of false Judaism, naturally saying Vicci.
Originally the country of the Soviet Union, Marx, Engels, Lenin and Trotsky are all fake Jews.
Marx of Freemasonry Mark putting his own comments into his pocket. I know that Marx himself wrote in a letter that he was not Marxist.
It was Marxism that was spread for propaganda.
The tool for Jews to monopolize and dominate the country of Russia with just 3% was communism.
It was Rothschild and Rockefeller who sent Lenin and Trotsky to Moscow.
Is it behind the British ruler?
Therefore, it will not succeed to the Soviet Union, which is a communist state that the Jews created
It is a fake Jew who is reasonable.
So it is basically no doubt that this man (Stalin) is Jewish.
If it is not so, there is no way we can have power.
Then why was he chosen?
It is said that this man's father would be Baron Rothschild of Paris in France.
In other words, it will be said that the USA, UK and Soviet Union were all hidden fake Jews.
It was said that the Second World War was a war fight between two of the Jewish powers.
And that all hidden false Jews controlled and played adequately.
And Hitler is the father of the fake Israel founding country
So if it is known it will be bad, so in Europe the police will come if denying the Holocaust
It is this that you really want to hide Zionists.
It is Hitler's identity.
It is the identity of the Nazis.
So, did the Holocaust not exist at all?
There wass a Holocaust by fake Jews, not Jewish Holocaust.
There was a bombing of Dresden by the United States and the United States Air Force.
Two months before the end of the war, I knew exactly what the Germans lost.
There was no need to do such a thing. But they did it.
370,000 people were killed.
It was Churchill, Eisenhower and Roosevelt that did it.
The three of us are hidden false Jews.
It seems that he hated Germans quite a bit.
I do not really understand why.
Then Eisenhower pushed 3 or 4 million prisoners of German army who thrown into the open camp and starved them.
That number 1.7 million people. This is what really happened.
To say that the Holocaust was the Holocaust that the false Jews went to the Germans.
In the real sense.
Eisenhower is a fake Jew.
And this is a picture of U boat.
From July 10th to August 1945, five U-boats arrived in the port of Marggen-Crater in Argentina.
Many Nazi senior officials were aboard the ships.
Actually, before the submarine arrives at Marghen, That ships was bombarding American ship and Argentine ship.
400 torpedoes were killed by a torpedo.
It does not remain in history at all.
It is hidden.
Why do you need to hide it?
Because Hitler is the father of fake Israel founding and hero of Zionist.
This is the mountain villa where Hitler lived hiding in Argentina.
This is the finest hotel in the area that Hitler had stayed in.
People who fled to Argentina with Hitler, famous because they repressed Italian communist supporters
A person named Prek.
This man was actually caught in Argentina.
It is said that Vice President Walman was also in Argentina.
Eichmann was also arrested in Argentina.
Everyone was a senior Nazi man in Argentina,after the war.
Then why can not you say that there are no Hitla why, Hitler is.
So, even though Zionist and fake Israel knew everyone, they can not catch it because they are companions.
I will return to the previous picture. When I compare photos of Hitler of young age and perhaps about 90 years old
If you compare it a lot, they are very similar.
It looks like eyes, ears, mouth and nose.
I think that Zionist hero Hitler was defended by the hands of the fake Jews and fled to South America and lived in Argentina until the 1980s.
Well, the structure that the hidden false Jews rule the world is actually exactly the same.
Even now it has not changed.
Now, those who control the world, Large Bush, Clinton, Rockefeller, Small Bush, John Kelly,Tommy Blair and others.
322 Homo skull and Bones, Homobush, Homojon · Kelly.
Another video by Hitler was a homosexual of Richard Kosimizu's video.
Almost all these people are hidden false Jews.
It is a small Bush that shows the Judaism worship at the wailing wall.
In fact, the small Bush Jr. is a descendant of a fake Jews who immigrated from Prague of Czech in the 17th century.
Clinton is the secret child of Winthrock Crossfeller who is the older brother of David Rockefeller.
They are fake Jews.
And the new World War II, which they made up, is 9.11.
9.11 is the same as the fabricated Pacific War and the Second World War that they did 60 years ago.
It is a war that they made.
The purpose is to deeply talk about other lectures.
① Defense of the dollar
② Afghan snatch of drug rights
③ Iraq's oil robbery
④ Concealment of financial crime
⑤ Construction of large fake Israel
It is created race which aimed at such things.
Genuine Jewish were massacred
Destruction of the real Jewish historical ruins etc would have been included in the purpose.
Sefaradim Jewish countries have been invaded.
The museum was attacked and destroyed by US army.
This is a war that fake Jewish authority made.
That is what Bin Laden is doing now the role of Hitler.
Well then Bin Laden is someone fake Jew.
He was a Jew of Yemen.
There is a person who plays the role of Hitler bin Laden.
Kim Jong Il was also conspiring.
Kim Jong Un's the father of the black phone hair style.
They are conspiring.
This is only a fake Jewish authority.
Kim Jong Il-Kee black phone of Freemason Sign that puts a pocket into one hand.
freemason sign of hidden hand
Actually Japan has the same structure.
Japan is also dominated by hidden false Jews, but its shape is different.
There is no hidden Jews in Japan.
Then They have nominated anti-Japanese minority instead of hidden Jews.
And place them around society instead of hidden false Jews to dominate society as a whole.
It is those of the Korean Peninsula that dominate Japan.
Fake Jewish authority controls the network of the Korean peninsular people from behind.
In a nutshell, there is a false Jewish King. (David Rockefeller already died)
He is controlling the Komei-to (political party) and Liberal Democratic Party.
Komei-to was controlled by Song Tae-chik (Daisaku Ikeda)
Liberal Democratic Party controlled by Bun Senmei.
That's not all.
Postscript comment
Bun Senmei is a guru of Korean religion called "Unification Church".
"The Unification Church" and the "Liberal Democracy Party" are colliding with each other. In case
There is a CIA behind the LDP.
Ikeda Daisaku (Song Tae Chak)
Ikeda Daisaku is the guru of the Soka Gakkai of Korean religion.
The real name of Daisaku Ikeda is said to be Song Tae-chu.
It is said that he is a Korean.
It is said that he is already dead because his appearance has not been seen for a long time.
It is said that Soka Gakkai and the Unification Church are conspiring with the CIA and money laundering of drugs is done as well as CIA.
So it must be preferential treatment of religion by tax system.
If false Jews,Hazaar people are in the Diet, it turns out that Japan is hijacked by false Jews at once.
Therefore, the false Jews put Koreans from the Eta village whose figure is similar to the Japanese in the Diet as a puppet.
Actually In fact, there are suspicions that executives such as LDP, Democratic Party and Social Democratic Party are Korean Peninsula people.
A terrible thing Japanese politics are dominated by Korean Peninsula people who do not know at first glance.
That is the reality.
What is fake Jewish authority going on in the future from Japan?
Far eastern emergency, production of the Aum Incident, Korean war, the second Korean war, then the cold war?
The sarin incident of Aum Shinrikyo was awakened.
It is said that there was Soka Gakkai and the Unification Church behind the Aum Shinrikyo.
At the same time, they are trying to eliminate the disturbing person who has been involved in the Far East emergency, so far.
In other words they are going to do so far.
In other words, the road leading up to the Third World War is steadily progressing.
Abe Shinzo was chosen for that purpose.
The Japanese ruler was this person.
Not Abe Shinzo or Koizumi.
David Rockefeller was the ruler of Japan.
My additional comments
There is a great possibility that the British false royal family is planning the plan as a masterpiece behind it.
Because David Rockefeller wanted.
・Postal privatization
・Koizumi worshiped Yasukuni Shrine
There is a theory that the Yasukuni Shrine is a Korean style shrine dedicated to the spirits of the war dead in Tokyo.
・Crude oil price rises
・White color exemption was done
・Triangular acquisition was promoted
・Conspiracy law is(was) about to be legislated.
All for the benefit of false Jewish authority.
However, I can not explain so easily, and I need 10 minutes for each.
I can not talk about it today.
If you learn history,you will see the present and future will come to see.
Then what did you see?
The word "world revolution" comes out from the past.
World revolution
・Trotsky World Revolution Theory → It is inherited by the neocon of the United States
・Kim Il Sung revolution → a high-ranking official from North Korea
・"Ground Heaven" by sun myung moon (CIA behind the Korean Religious Unity Church) → Ground Heaven
・NWO New World Order → by Rockefeller, Bush
Additional notes
・World Federalist Movement
・One World
Actually these are the same thing.
This means monopolistic governance of the world by false Jews.
Oligopoly, oligarch dictatorship.
What is there ahead is the Third World War.
The population of the world will be reduced to 1 billion people.
It seems that there are 60 million Japanese people.
It is said that there are 500 million Chinese.
The scenario is being written like that now.
Abe Shizo is a puppet chosen to bring about its war.
A fake liar of a fake Jewish dog's hedon This is liar Shinzo Abe.
The scenario of the Japan - China War is written.
I can not speak anything more than this, so please have a chance next time.
please listen to my performance.
This is a video of 2007.
Scenarios such as Japan-China War may changed

スポンサーサイト



プロフィール

stopbrainhacking

Author:stopbrainhacking
FC2ブログへようこそ!

カテゴリ

もみじが3Dで降るブログパーツ ver2

鯉と金魚にエサをあげられるブログパーツ